GALLBERGET.BLOGGPLATSEN.SE

Alla inlägg den 7 november 2022

Av Andreas - 7 november 2022 22:31

Gått två år sen

jag var med min

dåvarande kontaktperson

till Åmål, där hade vi

en trevlig, vi besökte

tex Kungsberget.


   


Av Andreas - 7 november 2022 21:21

Låt mig ge några ex:


På ett julfirande så undrade

min pappa hur det var med 

Gunillas mamma Edla, 

Gunilla sa hon är död.


En man sa till mig på

Stadshotellet jag är galen.



Min pappa råkade visa när

min mamma förlöste mig när

vi kollade på diabilder.


L blockade mig på instagram

och tog bort mig som vän på

Facebook.



Jag fattade inte först när jag var min

min ledsagare på cafe hur man

skulle betala.


Min cykelnyckel kom bort för mig

när jag var med familjen på

en pizzeria i stan.



En kille som heter Alexander frågade

Emma Lindgren i Löfbergs Arena

om hon var singel och

sa jag var glad i henne. 



En som heter Willy undrade om

det kunde bli nåt mellan mig

och Andrea på ICA en gång.


En kille blev sur på mig på

idrotten i skolan när jag inte

förstod hur en övning skulle

gå till.


En person sa till LSS 2010 jag

gör gratis jobb för kommun.


En person sa på en nattklubb

jag såg handikappad ut när

jag stod med armarna i kors.


En god man jag hade en gång sa

du är fylld av problem.



På ett föräldramöte på högstadiet 

det är inga elever här, min

lärare P-O kom med ett brev

och visade elever är välkomnna.



En gång handlade jag på Dollarstore

för mer än vad jag hade pengar till,

slutade med jag fick ta bort saker.



En lärare på gymnasiet undrade om

jag visste vad en sked var och jag fick

hämta en sked.



Administratör på LSS skällde ut mig

för jag skickat sms till min ledsagare.












Av Andreas - 7 november 2022 21:17

Jag är bäst på vara mig själv


 

Presentation

Välkommen till min blogg

Fråga mig

82 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards