GALLBERGET.BLOGGPLATSEN.SE

Alla inlägg den 1 april 2022

Av Andreas - 1 april 2022 23:27

1. Liveidrott

    Betyder väldigt mycket

    för mig att gå på liveidrott

    idrott ska upplevas på plats-


2. Linnea Juhlin

   Alltid roligt prata med Linnea,

   hon förstår mig bra tycker jag.


3.  Skogen

     Mår alltid bättre efter att ha

    gått i skogen.


 

Av Andreas - 1 april 2022 22:28

Gjorde en tur med tåg 

till Karlstad för tre

veckor sedan, skulle

gå på match i SSL dam

Karlstad IBF-Nacka.

När jag kom fram

till Karlstad med tåget

ser jag att lagkapten i

Karlstad IBF LInnea

Juhlin har sms:at 

om var hon lagt ner biljett

till mig, när jag kom fram till

Colorama Arena så gick jag fel,

till sist hittade jag rätt och när

jag satt mig på läktaren undrade

Linnea hur det gått för mig sa det

gick det bra, tyvärr förlust för KIBF

mot Nacka med 5-3, roligt jag

fick bild med Rebecca Heed Arvidsson

och Kajsa Edman Rydsjö, Linnea

presenterade mig för Kaja sa det

här är Andreas, Anders kom och

hämtade mig efter matchen och

körde mig till Centralstation,

nöjd med dagen trots förlust

för KIBF, lite bilder från dagen.


     

Av Andreas - 1 april 2022 22:23

Alla vill ha ett bra liv


 

Av Andreas - 1 april 2022 22:21

Om jag kommer i väg med

Gåke och hans fru på

innebandy till Colorama

Arena till hösten, vore

tråkigt om det inte blev så.


 

Presentation

Välkommen till min blogg

Fråga mig

82 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards